torsdag 26. juli 2012

Jeans day





Details

Dress - vintage / Jacket - vintage / Shoes - Converse / Sunglasses - Marc By Marc Jacobs
 / Purse - vintage / Watch - Guess / Bracelet - H&M

I dag har var jeg kledd i jeans for alt det var verdt. Elsk over dongeri! Kjolen er en gammel skatt jeg arvet fra min mor, og den er bare super kul. Jeg tilbragte store deler av dagen på jobben til min tante, som fylte 140 år i dag!!! Det var selvsagt jobben, og ikke tante som var jubelanten. Vi spiste eplekake og drakk kaffe, noe som i grunn passet veldig bra siden min fantastiske morfar også har bursdag i dag. Happy dobbel b-day! Nå er det Sex and the City på gang med jentene i hus. Ah! Den serien er bare en klassiker!

Today was the official jeans day. I love jeans for all it's worth! The dress is an old treasure that my mother used back in the 90's. I think it's awesome. I spent most of the day at my aunt's workplace, which celebrated its 140 birthday today. We ate apple pie and drank coffee, and while we were there we celebrated my grandfather who also celebrated his birthday today. Double happy b-day! Now it's Sex and the City marathon in the house with the girls. Ah! That series is just a classic!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar