tirsdag 24. juli 2012

A twist of Coco, Coco Chanel




Details


Dress -H&M / Jacket - H&M / Shoes - Debbie Ballerinas / Necklace - old / Bag - Chanel / Sunglasses -Ray Ban


Jeg har ikke gjort stort den siste tiden, annet enn å slappe av. Det blir mye late dager nå som jeg har sommerferie, og endelig tid til å hente meg inn igjen etter et hektisk skoleår. Jeg bruker blant annet dagene til å se film, rydde i gamle saker, og være med venner og familie. Ikke mye til festing "like a G6" på denne jenta her med andre ord, men jeg liker å kalle det "party like a ME6" ettersom selv de mest hverdagslige ting noen ganger kan sees som en fest.

Jeg har fått besøk av min søte kusine fra Ålesund, og i dag var vi en tur i sentrum. Jeg var veldig inspirert av Chanel, med sine klassiske jakker, og "the little black dress". Min kjære Chanel-veske, og perlesmykket gav antrekket en gjennomført helhet syns jeg. Da vi var i byen bestemte jeg meg for noe jeg har hatt lyst til lenge, men ikke fått meg til å gjøre enda. Jeg gleder meg til å vise dere her på bloggen! Ellers ruslet vi rundt i byens gater og på Bryggen, mens vi drakk herlig kaffe fra byens beste kaffebar; Augustins Dromedar. Nå sitter vi alle som et slakt i sofaen, og ser Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl. Ah! Jeg elsker den filmen og Jack Sparrow. Jeg så den på kino hele fire ganger, og jeg og søsteren spleiset på soundtracket på cd, husker jeg. Vi kunne alle sangene, eller skal jeg si melodiene. Gode minner!

I haven't been doing much lately. I'm relaxing at home now that I have vacation, after a hectic year at school. I'm spending the days, watching movies, cleaning out old things, and hanging with friends and family. In other words not much partying "like a G6" from this girl, but I like to call it "party like a ME6", since everyday life can be a party in it self. 
My cousin has come for a visit, and we went for a stroll in the city center. I was very inspired by Chanel and their classical jackets and "the little black dress" today, and my dearest Chanel bag and the pearls gave the outfit the ultimate finish. I decided to do something I have been wanting to do for a long time, and I can't wait to show it to you guys. We walked around and drank coffee, and now we are all on the couch, watching Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl. I love that movie and Jack Sparrow. I saw it four times at the cinema, and I remember me and my sister bought the soundtrack. We knew all the songs, or should I say melodies. Good times! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar