torsdag 2. august 2012

Leather jacket loose






Jacket - old / Skirt -H&M / Tank-top - Acne / Shoes - Debbie Ballerinas
/ Sunglasses - Ray Ban / Bag - my mum's

Her er tirsdagens antrekk fra da jeg var en liten tur på Lagunen, nok en gang på jakt etter en skinnjakke. Tidligere i sommer fant jeg den ultimate skinnjakken fra Acne, og jeg var i lykkerus. Den ble imidlertid kortvarig, for tro det eller ei, den røk i skinnet!!! Jeg vil ikke si annet enn at jeg har vært maks uheldig med mine skinnprodukter fra Acne, ettersom mine kjære Guns også har gitt meg masser av hodebry da de har gått opp i sålen flere ganger. Det hele endte i allefall med at jeg fikk pengene mine tilbake for jakken, og jeg er nå skinnjakke-løs. IGJEN! Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine. Alt jeg vet er at den jakken gav meg et tomrom i hjertet. Savn!

Here's tuesday's outfit. I was at Lagunen, and once again looked for a leather jacket. Earlier this summer I found the ultimate leather jacket from Acne, and I was over the moon. My happiness was short, because believe it or not, it unraveled in the leather!!! I've been super unfortunate with my leather products from Acne. My beloved Guns has given me a lot of headache also, since they unraveled several times as well. I got my money back for the jacket, and now I stand without a leather jacket. AGAIN!! I don't know if I should cry or laugh. All I know is that the jacket left a void in my heart. I miss it!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar