søndag 15. juli 2012

Medina is with me everywhere I go






Jacket - Acne / Trousers - Cubus / T-shirt - Band t-shirt / Shoes - Acne / Sunglasses - Marc By Marc Jacobs

Jeg tar det rolig om dagene, da jeg desverre ikke er helt bra. Antrekkene påvirkes av det faktum at jeg for det meste er hjemme, og jeg kjører derfor en avslappet stil. I går valgte jeg min mye brukte og elskede haremsbukse fra Cubus, og en t-skjorte jeg kjøpte da jeg var på Medina-konsert i København tidligere i vår. Acne-jakken er prikken over i-en, og sammen med Gun-bootsene blir antrekket akkurat passe egdy.

I do not feel so good these days, so I'm taking it easy. Therefore my style is influenced by the fact that I am much at home. Yesterday I wore my beloved harem inspired pants from Cubus, and a band t-shirt I bought when I was at Medina concert in Copenhagen earlier this spring. The leather jacket from Acne gives the finishing touch, and together with the Gun boots the outfit becomes cool and edgy. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar